sobota, 28 grudnia 2013

Witam się :-)

Jak to na początek blogowania przystało,witam się,mówiąc 
dzień dobry.
To miejsce powstało,po to aby zbierać naszą codzienność i zatrzymywać na dłużej.
Będziecie tu mogli zobaczyć moje dwie największe inspiracje  : Helę i Alę ,moje córki , bez których nie była bym tym kim jestem.
A jestem przede wszystkim osobą,która dostrzega piękno i radość w zupełnie małych,codziennych sprawach czy też rzeczach.
Dlatego zaczęłam przygodę z maszyną do szycia,aby móc stworzyć coś zupełnie wyjątkowego dla moich dziewczyn i czerpać z tego nieziemską radość.
Będzie fotograficznie (z racji wykonywanego zawodu i mojej wielkiej miłości do zatrzymywania dzieciaków w kadrze),ale w tym miejscu inaczej,bardziej na luzie,często z telefonu,ostatnio bardzo polubiłam tę formę fotografowania.
Zapraszam do nas.
Na powitanie, ja z dziewczynami.


1 komentarz: